چیزی تا نو شدن سال باقی نمانده است. نوروز می‌آید و همه ما در کنار سفره هفت‌سین با آرزوی خوش، انتظار سالی جدید همراه با اتفاقات خوب را می‌کشیم. بربید سرور هم برای همه همراهان گرامی که در طول این ۸ سال همواره همراه ما بوده‌اند آرزوی سالی زیبا همراه با اتفاقات خوشایند را دارد. سال ۱۳۹۵ با تمام اتفاقات خوب و بد فردا به پایان می‌رسد و سالی جدید با فرصت‌ها و هیجانات نو از راه می‌رسد.
در سالی که گذشت همکاران جدیدی برای ارائه خدمات جدیدتر و با کیفیت‌تر به مجموعه ما اضافه شدند و حالا خانواده بربید سرور بزرگ‌تر از قبل شده است. در  بزرگ‌تر شدن این خانواده موجب شد تا ارائه خدمات ویژه و منحصر به فردی مثل پشتیبانی 24 ساعته و تحویل بسیار سریع سرویس ممکن باشد، که این خدمات پس از انجام تحقیقات طولانی، با پشتیبانی مناسب در کنار سایر خدمات ویژه و همچنین خدمات سابق بربید سرور به شما عزیزان ارائه می‌شوند.
بربید سرور برای همه عزیزان آرزوی نوروزی زیبا و سالی سرشار از شادی و موفقیت دارد. امیدواریم در سال جدید بتوانیم همچنان با ارائه راهکارهای نوین، کمبودهایی را که در جامعه در راستای خدمات سرور های مجازی و اختصاصی و میزبانی وب وجود دارد شناسایی کرده و راهکاری مناسب برای هر کدام از آن‌ها ارائه بدهیم. همراهی شما عزیزان در این سال جدید ما را در ارائه چنین خدماتی مصمم‌تر از پیش خواهد کرد و قوت قلب ما در ادامه این راه پرفراز و نشیب است.
اعضای بربید سرور دوست داشتند امسال هر یک از زبان خودشان برای شما آروزی نوروزی زیبا و سالی پیروز داشته باشند.
 با تشکر بربید سرور


دوشنبه, March 20, 2017

« برگشت